یا حسین
رساله

دستور سجده سهو

مسئله 669- دستور سجده سهو این است که بعد از سلام نماز فورا نیت سجده سهو کند و پیشانی را به چیزی که سجده بر آن صحیح است بگذارد و بگوید : « بسم الله و بالله و صل على محمد و آله » یا الله و بالله اللهم صل على محمد و آل محمد » ولی بهتر است بگوید : « بسم الله و بالله الشلام علیک ایها النبی و رحمه الله و بركاته » بعد باید بنشیند و دوباره به سجده رود و یکی از ذکرهایی را که گفته شد بگوید و بنشیند و بعد از خواندن تشهد سلام آخر نماز را بگوید .


راه های ارتباطیراه های ارتباطی

آدرس:

مشهد - خیابان دانشگاه 9 (15 قدیم)- کوچه قائم مقامی - پلاک 8


تلفن:  ۰۵۱۳۷۲۹۷۵۰۱
فکس:  ۰۵۱۳۷۲۷۴۵۸۳

پست الکترونیک:
info@smalzanjani.ir

اینستاگرام تلگرام ایتا
کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به آیت ا... زنجانی می باشد. تابستان 1400